Brodogradnja

Putnički kruzer

U jednoj od vodećih svjetskih turističkih publikacija, Condé Nast Traveleru, putnički brod 'Arethusa' proglašen je najboljim malim kruzerom na svijetu za 2013. godinu.

U prosincu 2005. godine Brodogradilište specijalnih objekata d.o.o. potpisalo je ugovor s američkom tvrtkom Grand Circle River Cruise Line iz Bostona za gradnju tri broda namijenjena kružnim putovanjima po Mediteranu.

Danas sva tri broda plove na relaciji *Split-Atena*, u okviru turističkog programa "Skriveni dragulji dalmatinske i grčke obale". Programi su namijenjeni grupama od maksimalno 25 osoba, iako 27 kabina može primiti do 52 putnika. Uz posadu od čak 21 člana, ova ponuda dodatno naglašava ekskluzivnost ovakvih krstarenja.

Luksuzni kruzer dizajniran je za prijevoz 52 putnika u navigacijskom području 2 i izgrađen je prema pravilima Hrvatskog registra brodova (CRS) za putničke brodove.

Trup i veći dio nadgradnje izrađeni su od čelika (klasa A) u zavarene konstrukcije. Najviša nadgradnja, uključujući upravljačnicu i dimnjak, također je izrađena od aluminijske legure, također u zavarene konstrukcije.

GLAVNE KARAKTERISTIKE:

  • Duljina, ukupno:     58,80 m 
  • Širina:                     10,68 m 
  • Dubina:                     4,50 m 
  • Gaz:                          3,00 m 
  • Brutto tonaža:     1206 GT 

Smještaj

  • Putnici:  52 
  • Posada: 21 

Dva četverotaktna dizelska motora, električno pokretana, snage 2 x 821 kW, pokreću dva propelera putem reverzibilnih redukcijskih zupčanika, omogućujući brzinu plovidbe od 12,5 čvorova. Pogonski sustav kontrolira se daljinski iz upravljačke konzole u upravljačnici.

Električna energija osigurana je iz tri dizelska generatora (dva od njih rade u paralelnom modu, dok je jedan rezervni) 3 x 380 V, 50 Hz, 315 kVA (svaki) te jednog hitnog dizelskog generatora 3 x 380 V, 50 Hz, 170 kVA. Dodatno, električna energija osigurava se iz baterija 24 V DC.

Instaliran je i prijelazni izvor energije (TPS) snage 15 kVA s vlastitim setom baterija. GMDSS radio oprema uključuje sve što je potrebno za A3 područje. Navigacijski sustav sastoji se od: dva X-band radara, ECDIS-a, GPS-a, giroskopa, magnetskog kompasa, FU i NFU sustava upravljanja, autopilota, eho sonde, brzinomjera, snimača podataka o plovidbi (VDR), navtex-a i SSAS-a.

Upravljačnica, smještaj putnika i posade klimatizirani su. Visokoklasni smještaj za putnike uključuje 24 dvokrevetne kabine (od kojih 18 ima balkon) za 48 putnika, kao i četiri jednokrevetne kabine za četiri putnika. Prostori za usluge putnika uključuju blagovaonicu i salon s barom, vanjski bar, teretanu i stražnju platformu za ulaz u vodu. Prostori za posadu sadrže jednu kapetansku kabinu, jednu kabinu glavnog inženjera, dvije jednokrevetne kabine, četiri dvokrevetne kabine i tri trokrevetne kabine.

Povratak

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »