Obalni ophodni brod Hrvatske ratne mornarice OOB-31 „OMIŠ“, izgrađen je za Ministarstvo obrane Republike Hrvatske.
Brod duljine preko svega je 43,16 metara, opremljen je automatskim topom 30 mm i s dvije ručno upravljive strojnice 12,7 mm, te četiri ručna prijenosna protuzrakoplovna raketna sustava. Glavne značajke stanice su daljinsko upravljanje, built-in sustav elektro-optičkih senzora za autonomno djelovanje, djelovanje danju i noću, stabilizirana kupola, automatsko praćenje cilja, a može ispaliti 200 komada streljiva u minuti.
Trup OOB-a je izgrađen od čelika povišene čvrstoće AH36, a nadgrađe od aluminijske slitine. Osigurana mu je nepotopivost u slučaju naplavljivanja svaka dva susjedna odjeljka u trupu (npr. kod naplavljivanja obje strojarnice brod neće potonuti). Brod je opremljen za zaštitu od Nuklearno-biološko-kemijskog (NBK) djelovanja posebnim sustavom za NBK filtroventilaciju i hermetizaciju brodskih radnih i stambenih prostora.
Opremljen je i krmenom rampom i diverzantskom brodicom krutog trupa dužine 7.7 metara za 6 članova posade s propulzijskim dizel motorom koji omogućuje brzine do 40 čvorova i autonomiju plovidbe od 60 NM.
Kapacitet broda je 16 ljudi uz autonomiju plovidbe od 10 dana. Vrlo je sposoban u progonu i ostvaruje brzinu od 29 čvorova, koju mu osiguravaju glavni brodski motori snage 2 x 2525 kW. Opremljen je s aktivnim sustavom za stabilizaciju ljuljanja koji omogućuje brodu punu operativnost na stanju mora 4 te udovoljavanje NATO kriterijima za pomorstvenost (STANAG 4154).
Kao posebna odlika ističe se optimiziranost brodskih sustava gdje s jednim ukrcajem goriva može otploviti 1000 nautičkih milja pri brzini od 15 čvorova. Optimizirana potrošnja goriva zbog inovativnog dizajna oblika trupa i odličnih plovidbenih svojstava omogućava vrlo efikasno korištenje čime se ostvaruju znatne uštede u usporedbi sa sličnim brodovima.
Obalno ophodni brod tehničkom opremljenošću i plovnim karakteristikama znatno je unaprijedio sposobnosti Obalne straže, te je već sudjelovao u akcijama traganja i spašavanja, kada je u siječnju 2019. godine pretraživan akvatorij od Mljeta do Prevlake. Potragu su otežavali nepovoljni vremenski uvjeti, odnosno vrlo jaka bura, zbog čega se u potragu uključila i obalna straža s novim brodom OOB-31 ''Omiš'' koji je opremljen s aktivnim sustavom za stabilizaciju ljuljanja koji omogućuje brodu punu operativnost na stanju mora 4 te udovoljavanje NATO kriterijima za pomorstvenost (STANAG 4154), što se kod jake bure pokazalo ključnom sposobnošću, jer upravo ovakvi uvjeti i zadaće razlog su zbog kojeg HRM-u trebaju ovakvi tipovi brodova.
Uvođenje u operativnu uporabu OOB-a nastavak je projekata modernizacije i razvoja novih sposobnosti Hrvatske ratne mornarice. Osim značajnih referenci koje Brodosplit stječe ovim projektom, povratak u nišu ratne brodogradnje najvažniji je cilj.