Brodosplit može ponuditi i izgraditi sve dosad poznate tipove brodova za prijevoz nafte i naftnih proizvoda. U tom kontekstu, posebno su zanimljivi specijalni tankeri koje je splitsko brodogradilište 2006. godine isporučilo za grčkog naručitelja. Ovo je bio prvi dizajn tog tipa u svijetu, a riječ je o brodovima nosivosti 2.000 tona, kombinaciji tankera i ro-ro broda. Brodovi istovremeno ispunjavaju dvije važne funkcije da s kopna na grčke otoke prevoze naftne proizvode i kamione kojima se gorivo dalje distribuira po otocima.
SUEZMAX
Projekt koji je 2004., 2005. i 2007. godine Brodosplit izgradio za domaćeg naručitelja tvrtku Tankerska plovidba iz Zadra je serija Suezmax tankera za prijevoz sirove nafte i naftnih prerađevina dužine preko svega 281 metar, širine 48 metara i nosivosti 166.000 tona. Dužinom poput 3 nogometna igrališta, na svaki pojedinačni brod je ugrađeno ukupno 19.662 tone čelika, 113 km električnih kabela, kao od Splita do Zadra, više od 44 km cijevi, te 7.000 strujnih krugova. Snaga elektrocentrale je 3.500 kilovati sati, pa bi mogla snadbijevati 1000 domaćinstava ili jedan gradić od 4.000 stanovnika.
AFRAMAX
Za istog su naručitelja 2008. i 2009. isporučena dva aframax tankera klase 1B za prijevoz nafte i naftnih prerađevina u ledenim područjima. Duljine 246 m, širine 42 m, visine 21 m i nosivosti 114.000 tona, najviše se eksploatiraju u bazenima Crnog, Sjevernog, Karipskog, Kineskog mora i u Mediteranu.
HANDYMAX
Tokom 2000-ih godina najpriznatiji Brodosplitovi proizvodi bili su handymax tankeri za prijevoz naftnih proizvoda, oznake P-Max nosivosti 65.000 tona izgrađeni za tvrtku Concordia Maritime AB (članica grupe Stena) kojoj je Brodosplit od 2005. godine isporučio deset P-MAX tankera među kojima su tri dobila stručna međunarodna priznanja kao najbolji brodovi u svojoj klasi. Suradnjom Brodosplita i tvrtke naručitelja nastao je koncept P-MAX, za brodove namijenjene prijevozu nafte i naftnih prerađevina s neograničenom međunarodnom plovidbom koja uključuje i plovidbu kroz ledena područja. Tanker za prijevoz naftnih proizvoda ''Stena Paris'' iz te serije dobio je 2005. od britanskog Kraljevskog instituta inženjera brodogradnje (RINA) nagradu za brod godine u svojoj klasi. Brodosplit je jedno od rijetkih brodogradilišta koja mogu izgraditi ovu vrstu plovila, posebno zbog svoje sofisticiranosti i dizajna namijenjenog posebno ledenim područjima.
Tankeri oznake P-MAX, duljine 182,99 m, širine 40 m, visine 17,90 m i nosivosti 64.917 tona ispunjavaju zadnje zahtjeve klasifikacijskih društava što u sebi sadrži najvišu razinu tehničko-tehnoloških zahtjeva danas, kako prema stupnju sigurnosti plovidbe, tako i prema zaštiti okoliša. Glavni strojevi teški 185 tona, izrađeni su u Brodosplitovoj tvornici dizel motora po licenci MAN B&W, vodećeg svjetskog proizvođača dvotaktnih motora, a pokreću ih dva motora od 7860 kW kod 129 okr/min što im omogućava brzinu od 14,5 čvorova, uz potrošnju od 1368 kg/sat po motoru.
P-MAX omogućava brodu da, zahvaljujući svojoj konstrukciji, ponese i 30% više tereta od standardnih tankera uz minimalne dodatne troškove i najviši stupanj sigurnosti.
Brodovi koji nose oznaku MAX širi su od ostalih brodova u toj klasi, ali s istom dubinom gaza, dvije odvojene i međusobno izolirane strojarnice, dva motora s odvojenim dovodom goriva te dva propelera i kormila, kako bi mogli ukrcati puno više tereta bez gubljenja brzine i manevarskih sposobnosti.
PANAMAX
U dugome nizu nagrađivanih brodova koji su isplovili s Brodosplitovih navoza, također je i ''Mari Ugland'', panamax tanker za plovidbu i prijevoz naftnih proizvoda u ledenim područjima nosivosti 74.999 tona, koji je u 2008. godini proglašen brodom godine, također od britanskog Kraljevskog instituta inženjera brodogradnje (RINA).
Tip tankera panamax ima takvu klasifikaciju, jer je najveći brod koji može proći kroz Panamski kanal pod punim teretom te posjeduje Green passport kojim se zadovoljavaju svi svjetski ekološki standardi kao i uređaj Take me home kojim se značajno povećava sigurnost broda.
Dosegnuti stupanj kvalitete isporučenih brodova prepoznatljiv je širom svijeta, pa je 115 isporučenih tankera (od čega 80% za strano, a 20% za domaće tržište) dobilo priznanje od relevantnih međunarodnih institucija, kao najbolji projekti u svojoj klasi u godinama njihove isporuke.